zaterdag 11 december 2010

Black | White | Red

I looooove inspiration boards!!

Mijn aller favoriete gedeelte van elk huwelijk is het knippen en plakken van prachtige foto’s om tot een geheel te komen die mijn bruidje doet smelten...

Rekening houdend met de locatie zelf - tegen een achtergrond van typisch Ligureese knalroze muren is het natuurlijk een beetje opletten bij het kiezen van een kleur - en met wat het BP aanspreekt ga ik aan de slag.

Onlangs ben ik voor een lief, jong en stijlvol bruidspaartje van mij aan het knutselen geweest met zwart, rood en wit, een suggestie van de bruid zelf...

Fantastisch!!! Dit zijn namelijk ook mijn favoriete kleuren, en als ik denk aan mijn eigen grote dag, is de kans heel groot dat deze kleuren zullen terugkomen.

Deze combinatie rood-zwart-wit straalt zo een klasse, stijl maar vooral passie uit, dat het feest volgens mij al helemaal niet stuk kan.

Ik ben zo verliefd op deze kleurencombinatie, en als we alles nu eens helemaal gaan afwerken met duizenden lichtjes, en lantaarns... *zucht*

Geniet van dit classy voorbeeldje, en vlieg er zelf zo snel mogelijk in!

De foto’s gebruikt voor de collage zijn geen eigendom van PTA. 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten